Annas Fullkornspepparkakor
Betyg: 4,3
Betygsvariation: 3, 2, 5, 4, 2, 7, 4, 4, 8, 4
Kommentarer: ”Bra konsistens, ingen höjdare, fyllig, smakar inte pepparkaka, hembakt känsla men dålig smak, pepparkaka blandat med digestivekex, grynig, smakar inte mycket”
1 Kommentarer
Mer jul
Hur slår man in julklapparna fint?
Här får du instruktioner på hur man slår in vanliga paket, hur man slår in en flaska och hur man knyter fina rosetter!
Hej,
Det är nu flera år sedan vi kunde köpa ANNAS stora FULLKORNS -PEPPARKAKOR hos Martin Ohlsson Malmö; nu har Martin stängt i Malmö,
och vi hittar dem inte någonstans; BETYG 5; VERKLIGA HÖJDARE;
Alla, vänner, kunder, bekanta frågar efter dem, så kan vi få ett tips om närmaste distributör — eller, sänd ett halvt dussin, eller flera, askar med dessa åtråvärda jiulpepparkakor till Numera Mecum, Nils Rehnberg, Vilebovägen 23 E, 217 63 Malmö, tel 0739600368.
Vänligst
Nils